Sunday 15 July 2012

Bagi Pendapat Boleh?

                                                    
                                                       
                                                       Nak tanya boleh tak ni?? 
Apa pendapat korang tentang blog aku nih. Loading dia cepat atau lambat eh??
Macam mana ngan design blog ni?? Ok tak?? Kalau tak ok, aku dah takboleh nak buat apa,sebab aku tak reti nak hias blog ni.


Korang rasa kenape blog ni pinky sangat eh ( dulu lagi pinky tau...) ?? Aku pun tak tau  sebab aku ni bukan pinky girl. Favourite colour aku biru laut ngan hijau epal dan warna yang lembut- lembut gitu.


Siapa nak tolong hias blog ni angkat tangan tinggi-tinggi, kasi aku nampak ya.






p/s: dengar lagu kejap. Kasi relak skit ye.







4 comments:

Amirah. said...

loading okey , design pon okey .pinky gitu :)

Amirah Azman said...

semua dah okey..just perlu centerkan header..okey..:)

Mirah Halim said...

@Princess Syazliyana
terima kasih sudi komen ye.

Mirah Halim said...

@eira
hehe...tak pandai nak centerkan header lah