Friday, 15 June 2012

Alhamdulillah, Rezeki!!


Hai!!
Hari ni aku berkesempatan menulis sebab ni hari cuti
Aku suka cuti ....muahahaha
tapi tu tak bermakna aku tak suka ke sekolah tau (hakikatnya mmg ya pon)

K,lah back to our topic today 
still remember this GA ?

                                  2nd Anniversary My Online Boutique Giveaway

giler dah aku ni ...tetiba je cakap omputih...

ingat tak GA tu ???(sampai 3 tanda soal aku letak tu)
kalau tak ingat cuba tekan link kat atas tu

Aku menang GA ni ...kembang kempis lubang hidung ni
Aku nak ucapkan terima kasih banyak kepada 





menariknya,,pemenang ke-3 no 19
tapi pemenang-1 punya bukan no. 17 tapi no. 24 tau
penganjur dah bertindak adil tau,,,tak de rasuah - rasuah ni

jom skodeng gambar hadiah yang aku akan dapat



shawl butterfly woo!!

inner cotton beige

sumber gambar :butique4u

terima kasih sekali lagi diucapkan kepada pengajur GA ni.









1 comment:

miss kk said...

http://sweetmisskk.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

jom join giveaway mizz ninie!

Hadiah :
* Sebuah MP3 Player
* Sebuah Phone Samsung
* Sebuah Kamera Lomo
* Button Badge K-pop
* Inner Neck
* 30 Bloglist Selama Sebulan
* 10 Banner