Thursday 21 November 2013

Tersentuh baca tentang arwah

                                             Assalamualaikum w.b.t dan hai !

                       Untuk baca tentang arwah boleh tekan SINI


Mula-mula keluar cerita pasal arwah Ammar, saya ignore je. Ingatkan pasal apa. Tapi tiba-tiba terbukak hati nak tahu kenapa sampai kecoh dunia siber ni pasal arwah. Baru baca sikit memang tersentuh sangat hati ni.

Arwah baru umur 20 tapi agamanya memang hebat sampaikan ramai orang menitiskan air mata masa kematian arwah.Memang menitis air mata tengok video pasal arwah. Allah. Walaupun masih muda tapi arwah dah pergi ke banyak negara dengan tujuan membantu rakyat disana.

Walaupun arwah dah tiada tapi kisahnya dah banyak menyentuh hati kebanyakan masyarakat. And maybe ada yang akan berhijrah ke arah yang lebih baik. Saya pun dah simpan niat bila tiba hari yang sesuai saya akan berhijrah menjadi lebih baik dari sekarang. Menjadi muslimah yang solehah yang akan menjunjung tinggi martabat seorang wanita. In sha Allah.

p/s: Jikalau saya tersalah tulis, maafkan saya. Segala salah dan silap datang dari saya dan yang baik dari Allah 

No comments: