Sunday 7 October 2012

Taktik Fb

                                    Assalamualaikum



   Hari ni aku nak update entry tentang taktik fb ..,kebanyakan dah tau pasal ni tapi aku tetap nak upadate juagak sebab aku dah takde idea nak update entry.  

  Dimulakan dengan bismillah nasyid kejap

Ramai orang yang upload gambar dengan tujuan tertentu. Conthnya:


=Saya tak comel / saya hodoh

Pastu adalah orang akan komen: awk comel lah,,tak hodoh pon.

Yup! itu tujuan dia sbnarnya.Konon-konon tak comel.

Kes lain plak:
=Saya comel ,,Peace!

Komen: Berlagak lah kau ni.Kau tak comel pun .Tak payah nak berlagak sangatlah.

Bila mengaku diri comel.,orang akan cakap kita berlagak .
Macam gmbr mula-mula tadi plak,orang akan cakap :dia ni nmpak sangat nak sruh orang puji dia comel

Kesimpulannya,elakkan menulis description kat gmbar korang ayat mcam tu ya!

P/s:Maaf kalau ada yang terasa atau meluat dengan entry ni.Aku nak cepat so ayat pun tunggang langgang jadinya.





No comments: