Thursday, 12 April 2012

Kegilaan Ku sekarang


dah lama kan aku tak bercerita
hihihi

Kelmarin aku diserang virus demam
1 hari je tau,,,aku jarang demam lama-lama

dah lari tajuk ke aku nih??
tu baru je mukadimah 
jadi kita mulakan dengan lafaz
'bismillah'

aku belum gila lagi lah
masih waras lah 

sekarang ni aku memang minat giler lah baca novel
hari-hari aku sekarang dipenuhi dengan nivel je
tapi aku cuma ada 2 je novel di rumah

aku baru je mula minat baca novel tahun lepas
mula-mula masuk sekolah menengah
bila tengok aramai kawan yang baca novel 
aku pon cuba lah baca satu
seronok juga ya


ni ada beberapa jenis novel yang selesai dibaca
dalam pembacaan

 


dan banyak lagi tapi dah tak ingat.

siapa yang ada novel ni...



nak pinjam boleh???
dah lama aku nak baca novel ni
cuma tak sempat nak beli je


 




No comments: