Friday 16 March 2012

HAri Akhir daa~~

                                         
                        apa yang hari akhir tu?


           hari akhir cuti lah korang..
          EsOp dh nak start sekolah
       malasnya nop g sekolah
             sapa nak tol0m ganti Erah g sekolah
            
      Omwork pon masih belum siap lagi nim
  nota banyak agi yang belum siap
        bila malam baru lh nak bersibuk
     tak gitu? siapa yang perangai macam Erah nih KLik sni .
     
   Masa cuti nim memang aku giler GA 
 nak tau tak jangkit ngan sape
        jangkit ngan budak nim lah
          bila aku bukak jer blOg ..tgop banyak entry dia pasal GA
   aku pun apalagi...terjah rr skit
    bila dah terjah tu ...tengop hadiah dia lumayan
     jadi buat keputusan nak join ugak
  sO sekarang nim sapa yang buat contest GA tu bagi tau aku erk..
    aku nak menang hadiah banyak-banyak
    and bla bla bla
   
     SO ..sape-sape yang join GA tu ... Klik cni  k..
      bagi yang dah tekan tu ...thanks kOrang
       



         

No comments: