Monday 6 February 2012

Rindu Kam0oo

teng0k tajuk entry p0wn ,,k0rang mesti dah tau kan
ni mesti pasal bab-bab merindu 
tapi bukan rindu gewe tau d0p
tapi rindu k0t kawan

hell0,,,bleh berkenalan

aku memang suka dio ni
sebab dio baik ngan aku
walaupun kadang,,,
orang memang suka dio sebab dio baik
tak kiro lelaki @ perempuan
semua suka dio

sukanya dio ni

aku memang btul2 windu dio
rindu,,
gelak-tawa dio,gurau-senda dio
N byk lagi sifat dio hk aku rindu

rindu sgt nim

memng banyak kenangan manis ngan dio nim dulu
aku memang suka kawan ngan dio
N dio jugak suko buli aku
tapi 
aku buli dio balik
takkan asyik nak kalah dgn dio je kan
s0,,ktew buli balik

lumpat??? aik ,,bukan l0mpat eh??

tapu
aku tak tau lh plak dio anggap aku nim apew
kawan dio ker,,musuh di0 k0w
@
anak patung yang boleh dibuli s0kmo

kau anggap aku ape ,hah??

tapi,bagi aku ikut suka kau lah nak anggap aku ni ape
yang penting bagi aku
aku anggap dio sebagai kawan aku
kira salah seorang bestie aku time aku sekolah kat sane lh


tapi ,,skarang aku dah tak boleh nak jumpa dia lagi 
sbb aku dah pindah
s0,,aku sedih sbb tak boleh jumpa ngan dia lagi

bangga bab dpt pindh gak
sedih bab xdpt jumpa kawan lama

lelaki ker perempuan hah??
yang tu k0rang kena pikir sendiri lhtapi dia nim memang baek sangat ngan aku


k0rang nak tahu tak siapa yang aku mksud kan??
kalau tak nak tau tak pew 
bab ktew 0k jew

tapi bagi yang nak tau sgt tu s0rry!!
kalau saya bagitau 
kesian kat dia 
nanti 0rg ckp bukan2 lak psal dia

bukan ape,,,kesian kat dia jew
ktew tak pew
c0z ktew dh pndh

wait!!

buat kwan2 yang laen
ktew still engat k0rang lagi
k0rang jgn risau
tk0t nangis jew
k0rang tetap kwn aku
cuma aku buat entry ni khas untk bestie aku yang s0rang nim!

laen kali kau wat entry khas utk k0rang plak yer!!
cyunk k0rang semua.

tata ,,,m0ga jumpa lagi di entry akan dtg












No comments: