Thursday 5 January 2012

3 hari

Hell0,,!!!
suka tak sekolah dh mula??mesti suka kan.
mesti k0rang tertanya-tanya apa benda 3 hari tu...nak tau tak???
ta0n ni saya cuti lebih 3 hari,,,jangan jeles 
hah suka btul aq boleh cuti lama ekit

hah,,,!!nak tau tak kenape??
hahaha,,,pakat mari ramai baca entry kali ni
ta0n ni kan sekolah bukak 3/1 ari selasa kan 
tapi saya akan pergi pada 8/1 ari ahad
tulah sebab cuti lama sikit
jangan jeles tau 
xperlu g 0stel agi suka nya

untuk sesapa yang baca entry kali ni
tolong doakan saya supaya dapat sesuaikan diri di sekolah baru 
dan dpt ramai kawan baru dengan cepat
s0kongan anda diperlukan
sekolah mana tu tak boleh cakap lagi
kena tunggu entry yang seterusnya.

saya ni pindah sekolah bukan ape
kalau duk kat sekolah lama tu memang tak boleh nak belajar
lagipun budak2 kat situ semua bijak belaka
yang dipuji tu jgn koya deh

lagipun tak suka lah duk kat 0stel 
semua kena berebut,kena cepat pahtu
 kalau duk lam kelas mesti ngantuk sbb tak cukup tidur
aik,,!! nape kuar simb0l 1malaysia plak???haha

lagi satu nak citer ni saya tak suka sangat2...
budak2 kat situ tapi bukan semua sikit2 jer
adalah sorang tu suka sangat tipu saya
depan baik tapi belakang ,,tak leh nak cakap perangai cam mana
menipu jer kijo dio ni ,,,,lagipun saya pernah beberapa  percaya 
lepas tu ,saya tak pernah percaya kat dia lagi
dia engat kiter ni bodoh ker??
dah lah koya alim,,harap jer kiut miut
apa maen tipu2 ni??tampar kan

ok lah ,,banyak lagi yang saya tak suka and tak puas hati ngan diorang
tapi siter sikit je lah ,,,takut nanti ade yang terasa

0k lah ,,,dah citer panjang lebar ni
hikhikhik,,,mesti dah letih baca kan,,,takpe senaman mata,,saya pun dah letih menaip ni
tak boleh citer panjang2 nanti mengaibkan orang lain plak
bagi yang terasa tu saya nak mintak maaf lah
kalau tak puas hati comment je kan senang.





No comments: