Friday 31 August 2012

RAya Sekolah | Entry Bergambar

                                                                  Assalamualaikum
mukadimah dlu,,kite bru blajar mengedit*


Jamuan raya kat sekolah dah lama berlalu *cam lagu aizat ,,pergi~ Macam-macam pesyen tudung,selendang , baju *kelassss kau Jah. Yang non-muslim plak ,ada pkai baju kebaya*kelas gtu kebaya dorang , baju kurung*sweet je aku tengok dorang pkai baju kurung ,baju Melayu*yang ni tak leh blah,,ehcem wei,berbaju sukan pon ada.

Acara tentulh dimulakan ceramah cikgu*boring ,,,aku xdengar pn cikgu cakap dalam 1 jam lebih.Cikgu membebel ,murid pon membebel jugak.Sampai sakit kaki ni duk tunggu cikgu abis berucap.Dah lah duk bersila lak tu.

amik gmbar kat cermin keta cikgu.Nasib xde debu mana.
Sementara menunggu  makanan siap.*


Lepastu makan nasi ngan lauk.Air wajib ada*mampus aku xde air,tercekik wo0.Biskut ada cikit je.tak sempat nak rembat.Dapat lah aiskrim 1 mangkuk kecil

.Nak pergi amik satay,tup tup kupon hilang.Tak pe,tak menyesal pn tak makan satay.Aku cuba sikit kawan aku punya.Perrggghhhh.Satay dia .Penuh serai melekat mcm satay berbulu pn ada.tak selera aku.Kawan aku yang dua orang plak makan pnuh selera.Orang lain semua tak nak ,dorang nak.Sumpah tak mau dah mkn satay berbulu tu. Geli wo0.


sapa nak gantung diri bleh lah guna tali ni ye.

Lepas habis mkn ,kitorang lepak dalam kelas.Yelah , dh tak boleh balik lagi.




buat pertandingan selipar sekejap. 

yang ni sempat nak edit .

Pukul 11:15 kitorang balik .Tapi bukan ke rumah terus,ke bandar dulu .Jalan-jalan cari makan*cari air sbenarnya,,dahaga .3 orang je yang pergi,,yang lain dah balik rumah and asrama.
Letih giler jalan .Kasut pun jadi haus.Pukul 2 sampai rumah.

xsempat nak edit*

Kesian. Dah haus dia.ahaks.Balik rumah kaki melecet skit.Nasib tak kuat sangat melecet tu.

P/s :tolong tekan





No comments: